keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Suuntana Helsingin kirjamessut 2015

On taas se aika vuodesta: Helsingin kirjamessut alkavat huomenna! Kirjamessut ovat minulle jokavuotinen perinne - olen käynyt messuilla niiden ensimmäisestä järjestämiskerrasta eli vuodesta 2001 lähtien. Muistan vieläkin, miten haltioissani olin, kun saavuin Helsingin messukeskukseen perheeni kanssa ensimmäisen kerran.

Kiertelen ja koluan paikat tavalliseen tapaan. Lisäksi käyn kuuntelemassa muutamia ohjelmia. Suunnitelmani saattavat muuttua fiiliksen mukaan, mutta alustavasti olen ajatellut mennä huomenna katsomaan seuraavia ohjelmia:

Varjoja menneisyydessä - historiallinen kauhu 11:30 Mika Waltari

Nuori mieli hajalla: Mitä nuorille kuuluu nyt? 12:00 Louhi

Kaiken takana on salaliitto - tutkimusmatkoja epäilysten maailmaan 12:30 Kirjakahvila

Minä & Sibelius - 20 näkökulmaa säveltäjämestariin 13:00 Sibelius

Päivittelen messukuulumisia sunnuntaina tai viimeistään maanantaina - kerron silloin, missä ohjelmissa eri päivien aikana loppujen lopuksi kävin ja miten paljon mukaan tarttui kirjasaalista. Kaikille, jotka olette messuille tulossa, pitäkää hauskaa! Minä ainakin pidän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti